Västeråsfamilj på minisemester.



Det är inte bara utlänningar som hittar till oss, ibland kommer det faktiskt folk från Västerås också.



Roligt att ni hittade oss och ville komma på en tur med hundarna. Simon hade nog haft som dröm att få åka hundspann, tur att han tog med sig mamma och pappa också.



"I den här släden skall vi sitta mamma".



Bakka under överinseende av pappa Christer. Wolf tog sig förståss ut på egen hand och säkrade på så vis en plats i spannet.



Bra att Billan har någon att fästa ögonen på så att hon inte vänder sig i selen och trasslar till det.



Hela familjen samlad i släden.



Efter en vådlig vurpa så sitter vi rätt igen.



Vid vägövergången har det blivit höga snöplogkanter. Hela spannet har nästan försvunnit bakom snön.



Tillbaka vid hundgårdarna igen.



En liten kille vid en stor ek.



Skönt att krypa upp i pappas knä en stund.



Och roligt var det också.



En stund bredvid mamma också.


Avslutning med att skriva i gästboken.

Det var så trevligt att träffa er och sitta och prata så jag glömde nästan bort att knäppa kort vilket jag upptäckte när jag skulle redigera. Det blev i alla fall några kort att sätta in i bloggen. Jag läste artikeln som var mycket gripande. Vi kommer nog att ses igen. Välkommen tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter