Äntligen på snö med släde!



Vi plockade fram släden och körde för första gången på milspåret.



Hundarna var ivriga och ville till varje pris följa med.



Ja, Spirit sträckte faktiskt fram "armarna" mot mig och tiggde om att få följa med. Han tog sig upp på kanten och var nära att hoppa ner när jag lyckades få honom att landa på insidan istället.



Bakka & Billan vet vad som gäller...



Tillräckligt med snö är det defernitivt, dock är den inte packad ännu.



Spåren är lösa och de går ner emellanåt.



Landskapet är inbäddat i maräng.



Härligt.



Härligt att ha hela vintern framför sig med fin snö och fina dagar.


Kommentarer
Postat av: Glenn

Hej!

Du måste skämta.... Härligt med vintern bakom sig, vår och varma dagar skall det vara!!!! Tryckfelsnisse antar jag....

Ha det bra!

Mvh

Glenn

2010-12-05 @ 13:51:56
Postat av: Örjan

Jag är benägen att hålla med Glenn, det är nog bara hundspannsälskare som ser fram emot en lång vinter.

Men jag önskar er en bra säsong med många nöjda gäster.



mvn Örjan

2010-12-05 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter