Väder 15 okt



Kall morgon -6gr.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej på er!



Vad roligt att ni bloggar om livet i finnskogarna! Jag ska genast lägga upp en länk hit på min blogg! Jag hoppas att allt är bra med er och hundarna! Här väntar vi för fullt på att vintern ska anlända så att det blir ljust, fint och kallt. Vi har haft fullt upp med en valp över sommaren. Han blir 8 månader i helgen och det har lugnat ner sig avsevärt. Han är en väldigt påhittig och glad hund! I vinter ska jag testa drag med den vuxne hanen. Han är stor och stark så det kommer nog att gå jättebra. Han tål också kyla ganska bra. Jag får bara vara noggrann och klä på honom (och mig själv) efteråt! :-)



Ha det gott!

2009-10-15 @ 11:11:48
URL: http://whippeternal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter