Teaterbesök



Hej!


För några veckor sedan var vi på Å-krogen i Gävle för att uppleva "stand up Comedy" live.

Min önskan hade länge varit att få uppleva detta, sitta och njuta av god mat och bara suga åt mig av skämten och låta mig underhållas.

Bredvid oss satt det ett par som visade sig vara mycket trevliga och sympatiska, de arbetade för tillfället med Folkteatern i Gävle - med teatern "Älgaslaget".

Vi blev nyfikna och bestämde oss för att åka till Järbo på premiären. Det var det bästa jag upplevt på länge! Jag kan varmt rekommendera alla att se den.

Jag skriver en längre "recension" på X-ings blogg-sida http://www.xing.blogg.se/ gå in och läs så får du en utförligare beskrivning samt uppgifter på platser de kommer att besöka.


Gullan


Kommentarer
Postat av: Greta A.

Verkar vara en bra teater, jag skall gå.



Greta

2008-11-05 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter