Fansenvargen 1: Död vargtik



En vargtik har hittats död på Fansen (bilden är dock en annan vargtik) och vi mår så illa och skäms över våra medmänniskor som har betett sig så omänskligt, osmakligt, föraktfullt, bestialiskt, och alla andra föraktfulla uttryck man kan tänka sig.

Man kan ju anta att det är någon av det manliga könet som begått det äckliga tilltaget.
Turligt nog så har vi en son som vi känner så bra att vi vet att han aldrig skulle utföra en sådan handling, tvärsemot vissa andra föräldrar.

Jag tänker på den/de mammor som är mamma till dessa män/pojkar och känner även avsky för dessa som inte lyckats bättre med sina avkommor.
Vilka/vilken kommer att bli deras nästa offer...?


Kommentarer
Postat av: Örjan

Detta är en avskyvärd handling, hoppas att den skyldige blir straffad någon gång.

2011-02-09 @ 23:13:19
Postat av: Malin

Människor kan vara så hemska.. I övrigt var det här jätteintressant läsning. Tänker fortsätta läsa denna blogg :) Mvh Malin

2011-02-13 @ 16:34:31
URL: http://unmanageable.blogg.se/
Postat av: Marita Berggren

Det är ett avskyvärt illdåd utfört av några fega uslingar som får människosläktet att te sig som skapelsens avskräde. MÅtte de få ställas inför rätta och stå till svars för sina ondskefulla fega avskyvärda handlingar.

2011-02-24 @ 13:33:32
Postat av: Anonym

Män/pojkar ? Vad är det för fördommar ! Kan lika gärna vara någons mormor som gjort de.

2011-10-24 @ 13:28:45
Postat av: gullan

Hej du anonyme! Det är ju så att jag trodde att det var pojkar som gjort det - det skrev jag ju i februari när det nyss hade hänt. Nu har det ju visat sig att det är två pojkar/män som gjort det, 40 och 50 år gamla. De har ju också föräldrar och tyvärr vet jag vilka de är!

2011-10-24 @ 21:18:48
Postat av: gullan

Hej Malin & Örjan!

Roligt att ni läser vår blogg, roligt om ni fortsätter. Jag får be om ursäkt för att jag inte svarat men jag har tyvärr inte fått något meddelande pr. e-mail om att det varit några inlägg. De kommer med all sannorlikhet att åka fast. Skall följa hela rättegången...

2011-10-24 @ 21:25:49
Postat av: gullan

Hej Marita!

Håller helt med dig! De kommer med all sannorlikhet att bli fällda. Polisen har varit fantastiska...

2011-10-24 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter