Nya uppdateringar



Nya uppdateringar kommer att ske så fort vargjakten är avklarad.


Kommentarer
Postat av: Örjan

Det kanske ej behövs några uppdateringar.Jag misstänker att det kan bli en VARGSLAKT!!

2009-12-29 @ 10:04:54
Postat av: gullan

De får bara skjuta en varg i taget, därefter avbryta för att ringa och rapportera till Länsstyrelsen. Efter ev. klartecken från Länsstyrelsen får de starta om jakten. Förhoppningsvis kommer tiken att kunna sätta sig i säkerhet. Unghannen (tror vi) som går med henne kommer "förhoppningsvis" (pest eller kolera) bli skjuten först.

2009-12-29 @ 11:02:53
Postat av: Motvalls gubbe

Det är märkligt hur vi människor alltid måste hitta något att hata. När det inte längre är politiskt korrekt att hata muslimer, judar, invandrare och andra grupper så går det tydligen även bra med vargar.

2009-12-29 @ 11:44:01
URL: http://motvallsgubbe.blogspot.com
Postat av: Örjan

Hur kommer jag in på länken till namninsamlingen om

vargjakten???

2009-12-30 @ 11:23:08
Postat av: Örjan

Jag har hittat länken nu.

2009-12-30 @ 12:00:53
Postat av: Örjan

Gott Nytt år önskar jag er alla i katrineberg med omnejd. Går av min Jourvecka idag, Haft 40 st utryckningar sen julaftonen. Ska bli härligt att komma upp till Berget och få vila en vecka.

2009-12-31 @ 10:43:36
Postat av: Glenn

Hej och hå!

Önskar Er alla ett Gott Nytt År.

Ät gott och må gott!

Mvh

Glenn

2009-12-31 @ 16:25:25
Postat av: peter

Se gärna min blogg om varghat och ekonomisk skada av den. Ska försöka visa att regeringens ja till vargjakt för att få jägarnas acceptans skapar ekonomisk förlust. Om man kan se det som en ekonomisk acceptans att vi har varg istället så vore det bättre för merparten av människorna även för många jägare också (kanske)/Gott nytt år Peter

2010-01-04 @ 17:21:07
URL: http://turistainteidalarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter