Märkes/favorit-mössan

Hej!


Idag fortsatte Leif med att snickra nya dörrar. Jag tog hundarna på promenad, en runda till Grästjärn, via berget och lekplatsen.

Sluggo, Ako och Clyde var fulla av energi och sprang som "torra skinn". Jag stod mot en stor sten och umgicks med dem när de hela tiden kom och bekräftade kompisskapet - tills Clyde passade på att knycka min mössa. Det var en mössa från 70-talet, en Busnel, en riktigt dyr märkesmössa. Clyde var hellycklig att han hade mattes mössa, plötsligt stod han högst i rang och svansen åkte upp. Jag försökte få tag i mössan, men han vägrade att lämna den ifrån sig. Jag tänkte att han verkar bara bära på den, det blir nog inga märken. Väl tillbaka på gården så fick Leif tag på mössan och tänk - det var bara slamsor kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter