Ny ledarhund



Hej! Jag heter Kaxi och planerar att bli ny ledarhund.

Kommentarer
Postat av: Kinga

Tjohej!

Jag tittar in, för jag såg att du använder blogg.se's vanliga design-stilmallar, och jag vill bara säga att jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna en utav 5 olika blogg-designer!



Kom på ett roligt Julklappsrim, och skriv vilken utav blogg-designerna du föredrar, så e du med och tävlar!

Lycka till och välkommen!!



God Jul från Kinga!



http://accesstobeauty.blogg.se/2008/december/tavling-vinn-en-bloggdesign-i-julklapp.html

2008-12-18 @ 00:29:35
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Postat av: Gullan

Här kan man ana en Hakker!

Man kan också ana en katt bland hermelinerna, Kaxi får nog nöja sig med att reta hundspannsflocken från utsidan.

Kaxi skall nog ägna sig åt det han är bra och utbildad på - leta disel och mobiltelefoner.

2008-12-18 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
web counter